BenSTAT – fizične osebe

Domov / Projekti / BenSTAT – fizične osebe
BenSTAT – fizične osebe

Del spletišča podjetja BenSTAT je namenjen študentom in drugim fizičnim osebam, ki potrebujejo pomoč na področju empiričnega dela njihovih nalog. Oblikovan je po predlogi oblikovalke besedil, ki je poleg spremembe besedila podala tudi predlog strukture in oblike spletne strani.

Spletna stran podjetja BenSTAT za študente
Spletna stran podjetja BenSTAT za študente

Podjetje BenSTAT je v svoji zgodovini uporabljalo več različic spletne strani. Ves čas sem v sodelovanju z njimi poskušal ujeti ustrezno razmerje med sporočilnostjo, prodajno usmerjenostjo, modernimi smernicami in tudi željami podjetja BenSTAT kot naročnika.

Prva različica je bila izrazito začetniška, ko smo se še spoznavali. Tako jaz in oni, kot tudi oni in področje storitev, ki jih bodo nudili. Seveda so bili temu primerni tudi rezultati. Posledično so takoj, ko so jim to sredstva dopuščala, prišli z novim naročilom in bolj izdelano vizijo spletne strani.

Druga različica je že kazala določeno zrelost podjetja. Bila je oblikovno dovršena. Žal pa smo kaj kmalu ugotovili, da sama oblika ne dopušča veliko prostora za širitev in tudi za usmeritev v bolj prodajne vode. Tako smo kaj kmalu pričeli razmišljati o premiku strani v bolj moderne vode – tehnično in tudi vsebinsko.

Prijava na mailing listo kot pojavno okno
Prijava na mailing listo kot pojavno okno

Pravijo, da gre v tretje rado. Mi smo vzeli odlično izhodišče druge strani in ga nadgradili z uporabo modernih tehnologij. Obiskovalcem smo se želeli približati z uporabo lastnih fotografij. Z uporabo analitike smo pričeli meriti, kaj obiskovalci na strani dejansko počnejo. Kljub vsemu trudu pa smo kmalu prejeli nekaj kritik spletne strani. Grajali so predvsem navigacijo po strani, ki je bila precej zapletena in se po njej pogosto niso znašli. Hkrati so ob prenatrpanosti z informacijami pogosto zgrešili samo dejavnost podjetja.

Četrta različica je bila zasnovana čisto drugače kot ostale. Naročnik se je obrnil na oblikovalko besedil, ki je pripravila načrt celotne spletne strani z upoštevanjem ciljev podjetja in njihove barvne sheme. Jaz sem njen načrt spravil v obliko spletne strani.

Okno se pokaže, ko uporabnik prebere določen del besedila
Okno se pokaže, ko uporabnik prebere določen del besedila

Seveda pa je bila naloga bolj zahtevna kot le oblikovanje po predlogi. Na osnovi urejevalnika vsebin, ki ga podjetje uporablja kot osnovo za svoje spletne strani, je bilo potrebno poiskati programske rešitve za naročnikove želje.

Oblikoval sem pojavna okna, ki uporabnika pozivajo k prijavi na brezplačne vsebine s področij, ki uporabnika zanimajo. Okna se pojavijo ob kliku na ustrezno povezavo. Naročnik lahko sledi, katera okna so najbolj aktivna in tudi dejansko pripeljejo do prijave na nasvete.

Stran tudi zbira podatke o globini prebranega besedila. Ta podatek je pomemben zaradi ugotavljanja, katera besedila so ustrezno spisana in pritegnejo bralca. Hkrati pa nam omogoča tudi odpiranje pojavnih oken, ko uporabnik doseže ustrezno globino prebranega besedila.

Socialna omrežja brez uporabe piškotka
Socialna omrežja brez uporabe piškotka

Zaradi direktive o uporabi piškotkov smo se poskušali znebiti čim večjega števila zunanjih storitev, ki bi lahko povzročala težave. Tako smo izdelali lastne načine povezovanja na socialna omrežja (število všečkov na Facebook strani, deljenje prek različnih socialnih omrežij) in se na ta način izognili tej vrsti piškotkov.

Največjo preobleko je prejel del strani, ki vsebuje prispevke (blog). Seznam vseh prispevkov je oblikovan kot kocke. Seznam teh kock se ob spuščanju po strani avtomatično daljša, tako da obiskovalcem ni potrebno uporabljati povezav v navigaciji.

Kocka z oglasom med prispevki na blogu
Kocka z oglasom med prispevki na blogu

Med seznamom prispevkov se vsake toliko časa pojavijo tudi predeli, ki vabijo k dodatnim aktivnostim (naročanje na nasvete in koristne informacije, seznami najbolj branih prispevkov, …). Tudi sami prispevki vsebujejo povabila na akcijo, ob branju pa sledimo dolžini prebranega besedila.

Celotna stran je prirejena za uporabo na različnih ekranih. Postavitev se avtomatično prilagodi širini ekrana mobilnega telefona, tablice, prenosnika, … Praviloma naj bi stran pravilno delovala tudi na večjih ekranih. Tudi sama funkcionalnost je v večini primerov neodvisna od tehnologije in razvitosti brskalnika.

S končnim rezultatom smo vsi zadovoljni. Stran je pregledna, razumljiva, uporabniki se po njej znajdejo in, kar je za podjetje še bolj pomembno, uvidijo tudi pomoč, ki jim jo podjetje BenSTAT lahko nudi. In to je tudi bistvo uspešne prodajne strani.